fredag den 10. januar 2014

Undertrøje af rester til barnebarnet.

 Så fik jeg endnu en uldundertrøje til barnebarnet færdig. Men hov- der er noget galt--- jeg så det da jeg skulle lægge den til tørre-- for jeg kunne ikke få den trukket lige og pæn.

Hvad gør man så? Jeg grublede og tænkte. Det brune og beige garn var der ikke mere af, så jeg fandt løsningen pille kanter og knapper af- fjerne  de to striber der var for meget og sy det hele sammen igen med maskesting og det var med tungen lige i munden, for det var i dobbelt rib og så lave kanter og sy knapper i igen.



Her er så resultatet- jeg synes det blev meget godt og datterens kommentar til farverne var FEEEDDD.

Da jeg som sagt ikke havde mere i farverne strikkede jeg kantmaskerne op og strikkede sammen i siderne og lukkede af i elastisk aflukning i mærmerne. Det samme skete i halsen. Alt i alt blev den vist meget god.

1 kommentar:

dqpage sagde ...

Hvor er den bare flot.
Og sikke ferm du var i den redningsaktion. Den er meget vellykket :o)