fredag den 9. december 2011

Øv Øv Øv hvor er det træls

I de seneste dage er rygsmerterne blevet uudholdelige og jeg kan ikke længere køre bil eller sidde som passager. Derfor var jeg hos lægen i går og blev grundigt undersøgt af en stakkels ung turnuslæge, der var så genert--- det er jeg ikke så jeg håber det hjalp ham lidt.


Derfor er jeg nu stoppet til fysioterapi og henvist til rygambulatoriet der skal udrede årsagen til mine smerter og jeg har fået noget nyt medicin. Det håber jeg virker - kan jo først få det i aften Tiden går derfor i mit dejligt varme badekar, som vores nye træpilleovn varmer op så fortrinligt. Vi har aldrig haft varmere vand, men det er ikke sådan lige til at bruge pilleovnen og få det hele til at fungere. Vi håber at blive klogere på det med tiden men varmt vand er der heldigvis nok af og det er meget smertelindrende. Alle burde have den luksus- det hjælper på næsten alt.


Jeg har lavet en del julegaver men det er jo hemmeligt så det kan ikke nytte at vise det her for der er jo nogen der kigger med, men jeg håber det falder i god jord. Nej-det ved jeg det gør.


12 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Hvor er det dog godt træls med den ryg, karin.
Håber du snart finder en der kan hjælpe dig, så kan komme godt igennem julen.

Knus yt, som håber du kan modtage min kommentar.

Karin Grøn sagde ...

Yt det fungerer fint og tak for din hilsen

Ulla Røjkjær sagde ...

Rigtig god bedring Karin.. Hvor er det træls for dig.. Håber snart "vinden vender", så du får det bedre..
Du ser sød ud der i badekarret;O)))

Lis sagde ...

Rigtig god bedring med ryggen. Jeg håber medicinen hjælper dig, så du kan lave lidt medens du venter på din tid hos ambulant udredning.

Vi laver jo alle hemmeligheder i denne søde tid.

God week-end til dig og familien.

Kh. Lis

Lydert sagde ...

Det er da noget skidt med din ryg, man bliver jo fuldstændig handicappet, når den ikke vil makke ret. Håber sandelig, der kan gøres noget ved det i en fart
Jeg er misundelig på jeres badekar, det ser super hyggeligt ud

Karin Grøn sagde ...

Ulla-- ja det ligner næsten--- mig i badekarret- men jeg er jo lammet i dele af benet i forvejen, så jeg har ikke brug for også at for den forreste lårmuskel ud af drift når bagmusklen heller ikke fungerer
-------------------------------
Lis
Tak -- jeg håber også det virker for jeg kan nemlig ikke tåle morfin- der får jeg en masse hallucinationer og det gider jeg bare ikke. Desuden kan jeg så ikke køre bil hvis det bliver til jeg kan det igen, så det er en ond cirkel jeg ikke vil ind i.
-----------------------------------
Lydert- jeg er jo lammet i halvdelen af mit ben i forvejen, så det er ikke nødvendigt at få yderligere lammelser. Mit skrækscenarie er jo kørestol- det VIL jeg bare ikke om jeg så skal gå på hænder.

Karin Grøn sagde ...

Lydert- alle har ret til et badekar- måske skulle jeg lave et politisk parti med det formål at udbrede badekar til alle familier. Sikke nogle rolige børn man ville få og alle ville få det meget bedre.

Lona sagde ...

Rigtig god bedring, håber de hurtigt kan hjælpe dig (;o)

Karin Grøn sagde ...

Lona- tak skal du have- det håber jeg også.

dqpage sagde ...

Uff hvor lyder det slemt med de rygsmerter !
jeg håber I får has på dem !
så du får en god jul uden smerter.
hilsen Mona

Karin Grøn sagde ...

Mona Elisabeth-- tak skal du have--- badekarret er næsten den bedste løsning og når det gør vildt ondt kan jeg lægge mig på vores nye hjørnesofa på maven men så er jeg i nåhøjde til Balder så han kommer så jævnligt og slikker mig på næsen... det er nu godt med lidt omsorg!!!

Kirsten sagde ...

Hej Karin ØV ØV og tre gange ØV! Nu er det jo nogle dage siden du skrev dette indlæg, så jeg håber at badet gjorde godt og den nye medicin fungerer og lindrer!