lørdag den 8. januar 2011

Tyk hue - Tychus - til sønnike

1 stk " Tychus" fra Knitty.com i Geilsk tyk uld

"Tychus" set fra oven

Sønnike fryser ørerne i øjeblikket. Den tynde uldne hue jeg strikkede til ham sidste år gør det ikke når man har 5 km på cykel til job og blæst og kulde har sendt endnu en bestilling til mig.
Desuden kan han ikke købe en hat nogen steder, da hans hattemål er 64 cm.
Jeg synes selv det er et flot mønster og meget meget let at lave og kan laves i både ensfarvet en enkelt farve og flere farver. Jeg forestiller mig at den ville være flot sammen med Baktus tørklædet.


2 kommentarer:

Madame sagde ...

Den er meget flot, Karin - elegant med det enkle mønster! Sønnen er heldig, at han kan bestille ny hovedbeklædning hos dig.

Lydert sagde ...

Flot hue, håber sønnen kan holde ørerne varme nu