tirsdag den 15. september 2009

Jeg har fundet en ny spændende blog med give away- Rappedikke

Jeg bloggede lige lidt og fandt hos Faster Mette et link til en blog jeg ikke kendte. Den hedder Rappedikke og har en meget fin tehætte og to æggevarmere i give away. Jeg har ikke prøvet det her før, men jeg håber jeg finder ud af det. Jeg ville gerne lave sådan et fint link, men det kan jeg ikke finde ud af, så I må nøjes med det her link. http://rappedikke.blogspot.com/2009/09/noget-der-luner.html
Nu er jeg med i konkurrencen og håber selvfølgelig at være heldig at vinde, men selvom jeg ikke gør det, så skal jeg fremover følge en spændende blog ser det ud til.

2 kommentarer:

Helle : sagde ...

Tak for din henvisning !

Jeg har lagt en lille udfordring på min blog til dig :-)

Karin Grøn sagde ...

Kære Helle.
Jeg har modtaget din udfordring, så nu kan du læse lidt om mig på min blog. Tak for awarden- jeg er dybt beæret, men jeg vil gerne høre, om du kan se, hvad der står på awarden. jeg har forsøgt men det er ikke lykkedes