søndag den 7. december 2008

Reventuli sjal og julekalendertørklædet 2008



Julekalendertørklædet 2008 i Kauni effekt


Så blev det 2. søndag i advent og jeg har i ugens løb forsøgt mig med at strikke Reventuli sjalet i Kauni regnbuefarvet. Det går meget godt og jeg mangler nu kun 2 rækker for at være færdig, men det tager jo længere og længere tid fordi der bliver længere og længere mellem udtagningerne, men det er en bestilling så nu det skal bære være færdigt, så jeg kan komme i gang med noget af mit nyindkøbte garn
Desuden er jeg også hoppet på limpinden med julekalendertørklædet 2008 men er lidt spændt på om jeg har garn nok. Ellers må jeg igen på shopping.Jeg har ikke fotograferet Reventuli sjalet for det ligner bare en bunke farvet garn. Det gør sig vist først når det er færdigt, vasket og

Ingen kommentarer: